שניר הובלות תל אביב והמרכז

עגלה נגררת לרכב - נגררים סגורים להשכרה - נגרר סגור לרכב - שניר הובלות

חברתנו מבצעת השכרת נגררים סגורים בתל אביב וכל אזור מרכז הארץ.

כאשר אנחנו רוצים לשכור עגלה נגררת לרכב אנחנו חייבים לשים לב למספר דברים שונים:

          שאנחנו שוכרים נגררים סגורים

          שאנחנו שוכרים את הנגרר מחברה אמינה כמו שניר הובלות

          מה עלות ההשכרה לשעה\יום

          האם יש ביטוח לנגרר

          מה המשקל אותו הנגרר יכול לשאת

          איזה סוג רכבים יכולים לשאת את הנגרר

          האם יש צורך ברישיון מיוחד בשביל לנסוע עם הנגרר

מתן תשומת לב לנושאים אלו תוכל לסייע לנו לשכור נגרר סגור בראש שקט. כאשר אנחנו שוכרים את הנגרר אנחנו צריכים לשים לב גם שזהו נגרר סגור לרכב פרטי ולא נגרר שמתאים לרכב מסחרי או לרכב ארבע על ארבע.

 

יש הרבה סיבות שבגללן אנשים צריכים לשכור עגלה נגררת. הסיבות יכולות להיות מעבר דירה, ארגון אירוע בשטח כמו חתונה או יציאה לטיול בטבע. לא משנה מה הסיבה שבגללה אנחנו צריכים לשכור נגרר מה שחשוב זה שנשים לב שאנחנו שוכרים עגלה שהיא בטיחותית וגם שהיא יכולה לשאת את המשקל שאנחנו צריכים. ככל שהעגלה של הנגרר גדולה יותר כך היא יכולה לשאת יותר משקל וחפצים כבדים יותר. 

למה כדאי לשכור עגלה נגררת לרכב?

כדאי לשכור עגלה נגררת לרכב כי זה יכול לאפשר לנו להיות עצמאיים יותר. אם אנחנו לא רוצים להיות תלויים בחברת הובלות הבחירה לשכור נגרר סגור לרכב פרטי יכולה להיות הפתרון הטוב ביותר עבורנו. היתרון של נגררים סגורים הוא שהם מגינים על התכולה שיש בנגרר מפני גשם ורוח. כאשר בוחרים לשכור נגרר פתוח אנחנו עלולים להסתכן בכך שהתכולה שאנחנו גוררים תיפול מהרכב או מהעגלה. במקרה שהתכולה שלנו תיפול או תינזק בגלל תנאי הדרך אז האחריות תהיה עלינו.

כאשר אנחנו שוכרים עגלה נגררת סגורה ואטומה אז הסיכון שיקרה משהו לתכולה שאנחנו מובילים הוא קטן יותר. יש גם עגלות נגררות שיש בהן קירוי או מקררים והן יכולות להתאים להובלה של מזון. אם אנחנו רוצים להוביל בעלי חיים כמו סוסים, כלבים או חתולים חשוב לבדוק מה החוק בנוגע לכך. למשרד החקלאות יש תקנות נוקשות מאוד בנוגע להובלה בעלי חיים ושינוע שלהם וחשוב מאוד לשים לב ולוודא שאנחנו לא מפירים אותן – כי אז נצטרך להתמודד עם עונשים וקנסות.

איך עגלה נגררת לרכב יכולה לסייע לנו?

עגלה נגררת לרכב יכולה לסייע לנו לנסוע באופן בטוח כאשר אנחנו רוצים להוביל תכולה קטנה ממקום למקום. כך למשל הרבה מאוד סטודנטים עושים שימוש בנגררים מסוג נגררים סגורים בשביל להעביר את תכולת הדירה שלהם מדירה שכורה אחת לדירה שכורה אחרת. נגרר סגור קטן שמתאים לרכב פרטי מאפשר לאותם צעירים לעבור דירה באופן זול יותר מעיר לעיר או מדירה אחת לדירה אחרת באותה העיר.

השכרת נגררים סגורים לרכב – לאירועים

השכרת עגלה נגררת יכולה להתאים גם לאירועים. כאשר אנחנו רוצים לערוך אירוע צנוע במקום בחיק הטבע כמו בחוף הים למשל נגררים סגורים יכולים לסייע לנו בשינוע של הציוד למקום האירוע. נגרר סגור לרכב פרטי יכול להיות שימושי מאוד לאירועים משפחתי בהם אין לנו הרבה ציוד מצד אחד, אבל מצד שני הציוד שיש לנו לא נכנס בתוך הרכב הפרטי שלנו. מומלץ מאוד לשקול או לנסות למדוד מה הגודל או המשקל של הציוד שאנחנו רוצים לקחת לאירוע בשביל שנדע איזה גודל של נגרר לשכור.

השכרת נגררים סגורים לרכב – לטיולים

השכרת נגררים סגורים יכולה להתאים מאוד גם לטיולים. אם אנחנו יוצאים לטיול מחנאות בצפון או בדרום יש הרבה מאוד ציוד שאנחנו צריכים לקחת אתנו כמו אוכל, שקי שינה, אוהלים ועוד… . השכרה של נגרר סגור תגן על כל הציוד שלנו בזמן שניסע עם הרכב לאיפה שאנחנו רוצים לטייל. אם אנחנו רוצים למשל לעשות טיול ארוך של שביל ישראל – אז זה יכול להיות חכם מאוד לשכור עגלה נגררת שתשרת אותנו לכל אורך המסלול.

השכרת נגרר לרכב – למה חשוב לשים לב מבחינת בטיחות?

כאשר אנחנו רוצים לשכור נגררים סגורים חשוב מאוד לשים דגש על נושא הבטיחות. הבטיחות והתקינות של נגרר סגור יכולה לאפשר לנו לנסוע באופן רגוע בדרך. כאשר אנחנו שוכרים נגרר סגור לרכב פרטי אנחנו חייבים לוודא שהנגרר אורות הבטיחות שלו וגם הגלגלים שלו תקינים ועומדים בתקינה של משרד התחבורה. חשוב מאוד לא לזלזל בנושא של הבטיחות ולהקפיד עליו.

השכרת נגרר לרכב – למה כדאי לשכור נגרר מחברה אמינה?

אם אנחנו רוצים לשכור נגררים סגורים אנחנו חייבים לשים לב שאנחנו שוכרים אותם מחברה אמינה. חברת אמינה כמו חברת שניר הובלות יכולה לסייע לנו בכל מקרה שקשור לתחום של נגרר סגור לרכב פרטי. אם אנחנו מחפשים לשכור עגלה נגררת לכל מטרה:

          טיולים

          אירועים

          מעבר דירה

          הובלת תכולת דירה

אז הבחירה לשכור נגררים סגורים מידי חברה אמינה יכולה לאפשר לנו להרגיש רגועים יותר שיש לנו על מי לסמוך. היתרונות של חברה אמינה הם שהיא תספק לנו שירות במקרי חירום או במקרים בהם יהיה לנו צורך בחלקי חילוף או כל צורך אחר שיהיה לנו בדרך.

השכרת נגרר לרכב – עם ביטוח

יש הרבה נושאים שאסור להתפשר עליהם כאשר אנחנו שוכרים נגררים סגורים. אחד הנושאים שאסור לנו להתפשר עליהם כאשר אנחנו שוכרים נגרר סגור לרכב פרטי הוא הנושא של הביטוח. אם אין לנו ביטוח מתאים ברכב שלנו או ברישיון שלנו בשביל לשכור נגרר סגור לרכב פרטי, אסור ולא כדאי לנו בכלל לשכור אותו. החברה ממנה נשכור את הנגרר יכולה להנחות אותנו איזה סוג ביטוח ואיזה סוג רישיון אנחנו צריכים בשביל שנוכל לשכור את העגלה. החברה יכולה גם לומר לנו איזה ביטוחים יש לה להציע לקהל הלקוחות שלה. בכל מה שקשור לנושא של ביטוח – אסור לשחק עם זה או להתפשר על כך.

השכרת נגרר לרכב – מה אפשר לשים בנגרר?

אנשים שונים רוצים מסיבות שונות לשכור נגררים סגורים. אנחנו יכולים לבחור לשכור נגררים סגורים במגוון רחב של מצבי חיים וממגוון רחב של סיבות. אם אנחנו למשל מכרנו את המקרר או המיטה שלנו ואנחנו רוצים להוביל אותם לקונה – אז השכרת עגלה נגררת יכולה להיות לנו דבר נחוץ מאוד. סיבות אחרות שבגללן אנשים בוחרים לשכור עגלה נגררת הן טיולים גדול מחוץ לבית, טיולים שנתיים בקייטנות ותנועות נוער, אירועי בר ובת מצווה בטבע ועוד הרבה מאוד סיבות אחרות.

בסופו של דבר, כאשר יש לנו אפשרות לשכור עגלה נגררת שנוכל לחבר לרכב הפרטי שלנו אנחנו יכולים להרגיש הרבה יותר טוב. לפני שאנחנו בוחרים לשכור עגלה מסוימת חשוב שנשים לב למחיר ההשכרה ולתנאי ההשכרה. עוד כדאי לשים לב מה גבול המשקל אותו העגלה יכולה לשאת והאם התכולה שאנחנו רוצים להוביל בה עונה על משקל מקסימום זה – אם לא אז יכול להיות שנצטרך לרכוש נגרר גדול יותר שיכול לשנע משקל רב יותר.

אז למה לבצע איתנו השכרת נגרר סגור?

1
3
2

ניסיון למעלה מ 17 שנה.

יכולות לוגיסטיות מהטובות ביותר בארץ.

מחירים נוחים לכל סוגי הלקוחות.

אז למה לבצע איתנו הובלות קטנות בתל אביב?

1

ניסיון למעלה מ 17 שנה.

2

יכולות לוגיסטיות מהטובות ביותר בארץ.

3

מחירים נוחים לכל סוגי הלקוחות.

דילוג לתוכן