שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות קטנות בראשון לציון

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות קטנות בראשון לציון
    admin

    הובלות קטנות בראשון לציון

    לא כל מי שעובר דירה מביתו או דירתו הקודמים עמוס בציוד רב. לפעמים כל מה שאנחנו צריכים להעביר זה רק שולחן כתיבה, ספה ומקרר או שילוב אחר של חפצים שאינם תופסים הרבה מקום. במקרה שכזה, חבל ואפילו לא משתלם להיעזר בשירות הובלות גדולות, יש פתרון אחר – הובלות קטנות בראשון לציון . מה זה אומר? זה אומר שאתם יכולים להעביר את מספר הפריטים הבודדים שיש לכם בסכום סמלי שנע בין 250-700 שקלים מבלי לשלם אלפי שקלים להובלה גדולה.

     

    לפי מה אנו קובעים את המחיר של ההובלה?

    1. על פי המרחק – אם אתם עוברים מראשון לציון לתל אביב, כמובן שהמחיר יהיה סמלי ביותר אך אם המעבר הוא מחיפה לראשון לציון, התמחור יהיה גבוה יותר ועדיין נמוך בהרבה מהובלה גדולה של משאית.
    2. על פי כמות הציוד שיש לכם – אם מוביל אחד מספיק בכדי להעמיס את הציוד שלכם, זה כמובן יוזיל את עלות ההובלה בצורה משמעותית מאוד.
    3. כמה אנשים עוברים – אם למשל יש לכם חברים שגרים לידכם וגם הם עוברים דירה, חבורה של סטודנטים למשל שעוברים מראשון לתל אביב, ניתן יהיה לקבץ יחד את ההובלה וכך תוכלו לחלוק את כל ההוצאות – מה ששוב חוסך המון כסף.

     

    כניסתה של רשת האינטרנט לחיינו הובילה למצב שבו אנו יכולים לבחון היטב כל שירות, מוצר או תהליך אותו אנו מבצעים הן מבחינת המחיר, הן מבחינת טיב השירות והן מבחינת הזמינות. נגמרו הימים שקל לעבוד עלינו, הרי היום כל ניסיון לעשות זאת מוביל לפוסט נחרץ בפייסבוק שפוגע בחברה או בעסק שעל ידם התבצע אותו שירות ולכן שירות איכותי הוא לפני הכל. אנחנו כצרכנים יכולים לנצל זאת לטובתנו, להשוות מחירים, לבחור חברת הובלה מקצועית ואמינה שתדאג לצרכים ולאינטרסים שלנו. חברתנו מבינה את הצורך הקיים להובלות שהן קצרות, מהירות וקטנות בתכולה שלהן ולכן שמנו לעצמנו למטרה לספק שירות מהיר, איכותי ומקצועי, כך שתוכלו לעבור דירה בכמה שפחות זמן ולחסוך משמעותית בעלויות!.

    הובלות קטנות בראשון לציון

    דילוג לתוכן