שניר הובלות תל אביב והמרכז

היכולת של העסק להתמודד עם הציוד שלכם

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    אחסון ציוד של הובלה
    admin

    היכולת של העסק להתמודד עם הציוד שלכם

    היכולת של העסק להתמודד עם הציוד שלכם

    שירות של אחסנת רכוש הינו שירות מיוחד פופולרי מבחינות לא מעטות. אנו עלולים לראות מקרוב כיצד אף אנשים פרטיים ובייחוד לקוחות עסקיים מבקשים לאחסן ציוד שבו לא יהיה שימוש בתקופה הנראית לעין. רצוי להבין שהתחרות בתחום זה נותנת אפשרות מציאה שירותי אחסנה שיהיו טובים ממש לא אך ורק בהיבט מטעם במחיר נמכוך כי אם בוודאי גם כמעט בכל הקשור לעידוד ציוד בדרך הטובה ביותר עד לתאריך המדויק שבו תצטרכו את הדבר בחזרה.

    כמו כמעט בכל תחום גם כמעט בכל הקשור לשירות אחסנת ציוד צריך עסקים עצומות וצריך עסקים צנועות בהרבה יותר. חשוב לזכור שמדובר על שירות שעיקרו הוא נפח האחסון שניתן למקם ביחידות אחסון רבות. מסיבה זו חברות עצומות יותר יכולות לתת יחידות אחסון מרווחות שיכולות לתכנן בהרבה יותר לציוד בנוי עם מידות מכובדות יותר מכולם. כמעט כל לקוח צריך לבצע הבדיקה הראשונית של יכולתה מטעם עסק המציעה לקבלן שירותי אחסון כמעט בכל הקשור להתמודדות יחד עם סוג הציוד שהוא צריך לאחסן.

    בקרב ציוד "פרטי" לתעשייתי

    בעולמנו אנחנו עלולים לראות מקרוב לא מעט מינים של ציוד. אך נראה ש ההתייחסות הראשונית לגודלו מטעם הציוד הינה לא זו היחידה שבגינה צריך לבחון את כל רמת החברה בכל שיש לו קשר לרמת ההעברה שהיא יכולה לתת. במידה ו נתעמק בהיצע מטעם אחסון נכסים נראה איך יש שוני גדול בין שמירה על ציוד מסוים לבין אחסנה של אבזר קל כמו למשל רהיט או לחילופין חפץ שונה. רכוש לפעמים מבחר מטעם כלים מורכבים שמבקשים טיפול תקופתי או התייחסות מיוחדת לעתים.

    לכן כמעט כל חברה צריכה להראות בפני אלה המתעניינים בכל אחד משירותיה את כל יתרונותיה כמעט בכל הקשור לגמישות וליכולת לדאוג לציוד שלהם לאורך ללא הפסקה שבו הוא מאוחסן אצלה. כניסה אל יחידת האחסון, וגישה נוחה לחלקי ציוד שראוי לבדוק אותם או להעביר אותם במצבים מסוימים, הינם כמו זה שבהם נבחן שירות מיוחד של אחסנת ציוד. עסקים לא מעטות ישרות על אנשים מסוגים שונים וגם בנוסף גם מציגות שירות מיוחד פרטני בנושא כמעט כל סוג של רכוש, הן עשויות לגייס מספר לא מבוטל של לקוחות.

    מציוד כבד ועד לציוד הרגיש יותר מכולם

    רכוש הוא דבר מגוון יותר מכולם. במידה ו נבדוק את כל ציודו של מפעל למתכות בפועל שנראה כשמדובר בציוד כבד ומגושם שכל ייחודו הינו במאסיביות מטעם מעשים המכונות השונות. אבל אם נבדוק ציוד של מפעל עדכני נוכל לראות כיצד הינו רגיש ביותר בשל מערכות אלקטרו אופטיקה משוכללות וכיו'. שירות אחסנת ציוד בימינו אינו דומה כ"כ לזה שהציעו לנו טרם שניים או לחילופין 3 עשורים. זאת מאחר וכיום יש רכוש מאוד רגיש ומאוד ייחודי.

    כך אנחנו עלולים לראות כיצד אחסנת רכוש רגיש ע"י חברה שדאגה להתעדכן כמעט בכל הקשור לסוגים חדשים ועדכניים מטעם ציודים, היא אחסנה בטוחה. חשוב להבין שבנושא מטעם אחסנת רכוש אנחנו ממש לא מדסקסים אך ורק אודות גודל יחידת האחסון . העניין המרכזי שלנו הוא מה שקורה בין כותלי היחידה בעת שהציוד מאוחסן למשך הרבה זמן. עינית אלקטרונית או חיישן דיגיטלי שיתקלקלו בגלל אחסנת רכוש שבה לא קיים התייחסות לתנאי האקלים למשל, עלולים לגרום נזקים כדאי לכל אחד.

    דילוג לתוכן