שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות דירה – כמה טיפים פשוטים לבחירת חברת הובלות

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות דירה
    admin

    הובלות דירה – כמה טיפים פשוטים לבחירת חברת הובלות

    לעבור דירה זה סיפור לא קטן, אי אפשר לתאר את זה אחרת. זה קודם כל למצוא דירה חדשה שמוצאת חן בעינינו ומתאימה לצרכים שלנו, קרובה באופן יחסי למקום העבודה שלנו וכמובן מתאימה לנו מבחינת שכר הדירה אותו אנו יכולים לשלם חודש בחודשו. לעבור דירה זה לזרוק המון דברים בהם אין לנו עוד צורך, זה לרכוש מוצרי חשמל ורהיטים חדשים לדירה החדשה, זה לארוז ארגזים שלמים עם בגדים, כלים, חפצים ולוודא שהכל נכנס לאריזות מתאימות כדי להימנע מחדירה של מים שיוצרים כמובן עובש והורסים את הכל. זה גם לבדוק שאף ארגז לא כבד מדי, בעיקר את אלו שאנחנו מתכננים להעביר בעצמנו ;). בקיצור – סלט! יחד עם כל הבלאגן הזה, כשאנו עוברים דירה, לרוב עלינו לבחור בחברת הובלות דירה שתסייע לנו להעביר את הדברים, לפחות הכבדים שבינינו.

     

    אז איך בוחרים חברת הובלות?

    1. האם אנו זקוקים להעברה של הרבה פריטים או מעט פריטים?
    2. הרבה פריטים – חברת הובלות גדולה, מעט פריטים – חברת הובלות קטנה.
    3. בדיקת הניסיון, הרקע, השם והמוניטין של החברה. אנחנו ממש לא רוצים ליפול על מי שטוען שהוא מוביל מנוסה כבר שנים ובסוף לסיים עם קיר שבור עליו נצטרך לשלם.
    4. השוואת מחירים – אחרי שבדקנו לפחות 3 חברות שנשמעות לנו

     

    אז כמו שכבר ציינו בסעיף הראשון, יש חברת הובלות שמעבירה הובלות קטנות. כלומר אם אתם צריכים להעביר רק את המקרר וכורסת הטלוויזיה למשל, אין סיבה להשכיר את שירותיה של חברת הובלות גדולה, שתגיע אליכם לדירה עם משאית ענקית ולא פחות משלושה מובילים. אם לא ידעתם אתם משלמים גם על הדלק, על המשכורת של כולם, על הדו״ח שאולי הרכב יקבל ועוד. אז אם יש לכם דרך למזער עלויות, לחסוך בזמן ובעיקר לקצר תהליכים – תעשו את זה. לעומת זאת, אם עדיין זקוקים למשאית גדולה, חשוב מאוד לעשות שיעורי בית ולבחור בחברה מקצועית שתעשה עבורכם עבודה נאמנה. היזהרו, שכן מדובר בתחום פרוץ והיום כל אחד שמחזיק בטנדר או ברכב מסחרי יכול לקרוא לעצמו – חברת הובלות.

    דילוג לתוכן