שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות קטנות מחירים

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    להובלות קטנות מחירים
    admin

    הובלות קטנות מחירים

    להובלות קטנות מחירים נוחים מאוד כי אם הם לא יהיה משתלמים, הלקוחות יעדיפו לבצע הובלה עצמאית. לחברות ההובלות נלחמות על הלקוחות הפוטנציאליים, בעיקר הלקוחות הצעירים שהם עיקר קהל היעד של ההובלות הקטנות, זאת על ידי מחירים אטרקטיביים במיוחד. האם הן באמת משתלמות?

    הובלות משתלמות גם לפריט בודד

    להובלות קטנות מחירים נוחים מאוד שהופכים את ההובלות למשתלמות מאוד גם אם מדובר בפריט בודד. למעשה אין הגדרה מדויקת מהי הובלה קטנה ויכול להיות שההובלה שלכם תכלול כמה פריטים בודדים ובכל זאת חברת ההובלות תיעזר במשאית גדולה. בכל מקרה המחיר יהיה משתלם אפילו אם הוא יהיה 300-400 שקלים כיוון שהובלה עצמאית לא תמיד אפשרית וגם כאשר היא אפשרית באופן מעשי, הרהיט שלכם יכול להינזק מאוד במהלך ההובלה כך שלמעשה תפסידו הרבה יותר.

    המחיר משתנה לפי הפריט והחברה

    להובלות קטנות מחירים שונים מאוד מחברה לחברה וגם לפי הפריט ולכן אתם חייבים לקבל הצעת מחיר מדויקת מהחברה אחרי שתסבירו לה מה המרחק של יעד ההובלה מהבית שלכם, מה בדיוק צריך להוביל, על איזו קומה מדובר וכן הלאה. כל הפרטים הללו הם אלו שלמעשה יוצרים את ההבדלים בין העלויות השונות ולכן אי אפשר לדבר על מחיר מדויק גם כאשר מדובר על אותו הפריט או לחלופין אותו המרחק. בסופו של דבר גם החברה עצמה יכולה לתמחר את ההובלות הקטנות שלה במחיר גבוה יותר וזה תלוי גם בתקופה. בתקופת החורף המחירים צפויים באופן כללי להיות הרבה יותר נמוכים.

    המחיר לא כולל שירותים נוספים

    כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר מחברת הובלות אתם חייבים לזכור שהמחיר לא כולל שירותים נוספים בהובלה. לעתים הובלות יכללו במחיר שירותים כמו אריזה או סבלות אך במידה מסוימת, אך בהובלה קטנה הדבר לא רלוונטי. הובלה קטנה מספקת לכם מחיר משתלם בעיקר בגלל שמדובר בהובלה נטו, כלומר סחיבה מינימלית של הפריט במידה ולא מדובר על קומה גבוהה והובלה ברכב ההובלות. שירותי מנוף ,שירותים של אריזה או פירוק הרכבה וכן הלאה, יעלו לכם עלות נוספת.

    להובלות קטנות מחירים

    דילוג לתוכן