שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלת תנור גז

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלת תנור גז
    admin

    הובלת תנור גז

    תנור גז נמצא בעיקר בשימוש של מוסדות תעשייתיים, מסעדות ומפעלים. השימוש בתנור נועד לנצל את הגז כמקור אנרגיה והוא נחשב יעיל יותר מתנור חשמלי רגיל. עם זאת, הובלת תנור גז דורשת התאמות מיוחדות. התאמות מן הסוג הזה מבוצעות על מנת לשמור על הבטיחות במהלך ההובלה וכדי למנוע סכנות לתנור עצמו. בנוסף, בעזרת התאמת שירותי הובלות למאפיינים של תנור גז ניתן לעזור ללקוח לחסוך בהוצאות מיותרות.

    הנה למשל כמה שיקולים מרכזיים שאליהם מתייחסים לפני ובמהלך הובלת תנור גז ממקום למקום:

    א. גודל ומידות התנור – חשוב לוודא שהמשאית שבה משתמשים על מנת להעביר את התנור אכן מתאימה לו מבחינת מידות, משקל וגודל. אפשר לדעת מראש מה המידות של התנור וניתן גם להתייעץ עם אנשי מקצוע מטעם חברת ההובלות עצמה.

    ב. שמירה על בטיחות בחיבורי הגז – יש לוודא ניתוק של ברז הגז לפני ואחרי הובלת התנור. בשלב הראשון צריך לנתק את כניסת הגז במקום שממנו לוקחים את התנור, ובשלב השני צריך לפתוח את הגז במקום שאליו התנור עובר. בין לבין ניתן לבדוק האם יש זליגת גז מסוכנת שעלולה לגרום נזקים בלתי הפיכים.

    ג. הובלת התנור במשאיתחברת הובלות אחראית לשמור על התנור כאשר הוא נמצא בתוך המשאית. עליה לבצע הובלת תנור גז עם שמיכות, ניילונים או כל דבר אחר שיגן עליו במהלך הנסיעה ובמידת הצורך לקבע אותו לדפנות של הרכב.

    מתי משתמשים במנוף?

    יש הרבה לקוחות שבוחרים להזמין מנוף על מנת לבצע הובלת תנור גז. מתקני הרמה מן הסוג הזה מתאימים לתנורים ומיועדים בעיקר להובלות מדירות גבוהות או במקומות לא נגישים. ניתן להתייעץ עם נציגי חברת הובלות לגבי עלות השימוש המשוערת במתקני הרמה, לשלב בין כמה סוגים שונים של מנופים ולוודא שהם מתאימים לתנור מבחינת מפרט ומידות.

    תנור גז פחות נפוץ מתנור חשמלי אך עדיין יש הרבה אנשים שצריכים להעביר אותו ממקום למקום. עליהם לוודא הובלת תנור גז באופן בטיחותי ולשאול נציגים של חברת הובלות לגבי עלויות משוערות ושימוש במנופים.

    download

    דילוג לתוכן