שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות בירושלים – להוביל בקלות

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות בירושלים
    admin

    הובלות בירושלים – להוביל בקלות

    מכירים את כל הסיפורים של מובילים ושל חברות הובלות? ובכן יש המון כאלה… הרי כמה פעמים כבר שמענו על אנשים שהזמינו חברות הובלה בירושלים, התכוננו באותו יום למעבר של דירה ובסופו של דבר, לקחו יום יום חופש מהעבודה, דאגו לילדים לבייבי סיטר אך מה קרה? שום מוביל ושום משאית לא נראו באופק. רשימת התירוצים ארוכה ומגוונת ואנחנו אומרים די ! נמאס! לא רוצים יותר לשלם מחירים מופקעים על שירות גרוע או על שום שירות! מעכשיו יש חברת הובלות בירושלים שפשוט אפשר לסמוך עליה. אתם בוחרים את סוג ההובלה – קטנה או גדולה ויכולים להחליט בהתאם לצרכים שלכם את גודל הרכב, כמות החפצים או הארגזים שאתם מעבירים וכך המחיר נקבע. המחיר גם נקבע כמובן בהתאם למרחק שבין הבית ממנו אתם מבצעים את ההעברה לדירה או הבית החדשים שלכם.

     

    אז מה מאפיין את חברת ההובלות שלנו?

    1. מובילים אמיתיים – המובילים שלנו פועלים בתחום כבר שנים רבות. עם השנים הם פיתחו מיומנויות ואתם מרוויחים מזה שכן הציוד שלכם לא נפגע. בין אם אתם גרים בקומה גבוהה בלי מעלית או בין אם המסדרון צר וקשה לעבור, המובילים שלנו כבר יודעים את העבודה. אז במקום לסמוך על סטודנט שמחפש השלמת הכנה בחרו בנו כי מה שעולה בזול עולה בסוף ביוקר.
    2. מקצועיות לאורך כל הדרך – לפני כל הובלה אנחנו שואלים אתכם את כל השאלות בכדי לוודא שאתם מקבלים הובלה סופר מקצועית. איפה אתם גרים, לאן אתם עוברים, כמה דברים אתם מעבירים ועוד שאלות שיאפשרו לנו להעביר את התהליך בצורה חלקה.
    3. מחיר נוח – לא עוד מחירים מופקעים! אנחנו מתחייבים בפניכם למחיר הטוב ביותר באחריות!.

     

     

    אז אם אתם נמצאים בתהליך של מעבר דירה, כל מה שנשאר לכם לעשות זה פשוט לפנות אלינו ואנחנו נתאים את עצמנו לצרכים, לבקשות ולדברים שהכי חשובים לכם בהובלה. אנו מתחייבים לתהליך זריז, מקצועי ואיכותי ומעניקים אחריות על כל ההעברה מהרגע שאנו מגיעים ועד הרגע שהדברים נמצאים במקום בבית החדש.

    דילוג לתוכן