שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות מקרר פתח תקווה

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות מקרר פתח תקווה
    admin

    הובלות מקרר פתח תקווה

    כדי להוביל מקרר יש כמה דברים חשובים שיכולים לעזור לכם והם לא קשורים לכללים הרגילים שכולם מכירים,  כמו הובלתו בשכיבה. הנה כמה טיפים שיזרו לכם להעביר אותו בצורה נכונה יותר ולא משנה אם מדובר בהובלה עצמאית שלכם או הובלה מקצועית של חברת ההובלות.

    הובלת מקרר השכיבה זו טעות

    לפני שנדבר על כמה טיפים שאולי לא הכרתם אי אפשר שלא להזכיר את התנאי החשוב מכול להובלה מוצלחת: להימנע משכיבתו של המקרר. נכון שזה קשה הרי אם מכניסים אותו לרכב פרטי, במידה ומדובר במקרר קטן, הרי שזה בלתי אפשרי, אך כדאי שיהיה כמה שיותר מאונך הובלות מקרר פתח תקווה יכולות להיות הרסניות אם המקרר יהיה שכוב זמן רב והוא עלול לא לעבוד. השמן שיש במדחס יכול לצאת ממנו, הגז יכול לברוח ממנו ולמעשה הנזק יכול להיות גדול חרף השארתו עומד זמן רב לפני שמחברים אותו מחדש לחשמל.

    טיפים להובלות מקרר פתח תקווה

    • כדי להוביל מקרר בצורה בטוחה תמיד חשוב לבדוק האם יש אפשרות להשתמש במנוף. יש חברות הובלות שיציעו מנוף מיד ויש כאלו שאפילו לא מחזיקות בשירות הזה ומן הסתם יאמרו לכם שהוא לא נחוץ. בין אם הוא הכרחי או לא, הוא ללא ספק יעזור ואפילו אם מדובר בקומה שנייה או שלישית כדאי לשקול את השימוש בו, למרות שלעתים הוא מעט יותר יקר.
    • הדלת של המקרר חייבת להיות סגורה במהלך ההובלה וכדאי לוודא שהיא תישאר גם לכל אורכה. הנזק הכי גדול יכול לקרות כאשר המקרר ייפתח ואז הדלת תיחבט בכל עבר. אם הדלת של המקרר לא תקינה ולא אטומה, כל המקרר לא יהיה שווה דבר.
    • עוד טיפ חשוב שנשמע אמנם קטן אך הוא משמעותי ביותר, הוא לדאוג להבין את תנאי השטח לפני שההובלה. אם אתם מובילים את המקרר לבניין דירות כדאי לבדוק האם יש מעלית שמספיק גדולה כדי להכיל אותו והאם אפשר להשתמש בה לצורך ההובלה. אם משתמשים במדרגות חשוב לבדוק שלא ישטפו את המדרגות באותו היום וגם לדאוג שיש מקום להחנות את הרכב לכמה דקות עד לפריקת המקרר בנקודה הכי קרובה שיש.
    דילוג לתוכן