שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלת תנור במסגרת מעבר דירה

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלת תנור במסגרת מעבר דירה
    admin

    הובלת תנור במסגרת מעבר דירה

    מעבר דירה הוא תהליך ארוך שמחייב תיאום שירותי הובלה. ההתלבטות העיקרית של רוב בעלי הדירות היא האם לבצע הובלה גדולה של כל הציוד, הריהוט ומכשירי החשמל, או להעביר רק חלק מהציוד באמצעות הובלות קטנות. עם זאת, כמובן שהובלות קטנות מתאימות רק לדירות שבהן אין הרבה ציוד לעומת הובלות רגילות שמיועדות עבור בני זוג שמנהלים משק בית משותף, משפחות עם ילדים וכן הלאה.

    בעיה לא פחות נפוצה קשורה לשאלה מה הדרך הנכונה להוביל מכשירי חשמל יקרים וכבדים כמו תנורים. הובלת תנור במסגרת מעבר דירה דורשת התייחסות לכמה שיקולים מרכזיים וכדאי להכיר אותם:

    א. התמחות חברת הובלות בהובלות כבדות – המשקל של תנור ביתי ממוצע עשוי להגיע לכמה עשרות ק"ג. לפיכך, לא כל חברת הובלות תדע מה לעשות על מנת לשנע אותו בזהירות מהבית למשאית ולאחר מכן מהמשאית לדירה החדשה. הפתרון הוא לבחור חברה שמתמחה בהובלות כבדות ולעדכן אותה לגבי התנור.

    ב. פוליסת ביטוח בתוקף – יש לברר האם חברת ההובלות מחזיקה בפוליסת ביטוח בתוקף. הפוליסה צריכה להתאים למספר מכשירי החשמל שאותם מתכוונים להעביר, לכמות הציוד ולעלויות המשוערות של כל מכשיר. פוליסת ביטוח בתוקף אמנם עשויה להעלות את מחיר ההובלה עבור הלקוח, אך היא מבטיחה לו שקט נפשי ותחושת ביטחון.

    ג. זמינות של חברת הובלות – אנשים שעוברים דירה יכולים לחזור לשגרה רק אחרי שכל הציוד מגיע עם חברת ההובלות. בגלל זה צריך לבדוק מראש עד כמה חברת ההובלות זמינה והאם היא מסוגלת לבצע הובלת תנור בלוח הזמנים שנקבע מראש.

    המלצות על חברת הובלות

    עוד דרך טובה למצוא חברת הובלות היא לקבל עליה כמה שיותר המלצות. רצוי לאסוף המלצות מאנשים שאפשר לסמוך עליהם כמו למשל חברים, קרובים ובני משפחה ולהרחיב את החיפוש גם בעזרת חוות דעת באתרי האינטרנט. המלצה ספציפית על הובלת תנור למשל תמנע הרבה עוגמת נפש ותעזור לחסוך בהוצאות.

    לסיכום, הובלת תנור חייבת להתבצע כראוי על מנת להקל על מעבר הדירה. את ההובלה מתאמים מול חברה מקצועית ומנוסה.

    images

    דילוג לתוכן