שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות עם מנוף במרכז- פתרונות הובלה מתקדמים זה אנחנו!

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות עם מנוף
    admin

    הובלות עם מנוף במרכז- פתרונות הובלה מתקדמים זה אנחנו!

    אתם נמצאים לפני מעבר דירהאחת התקופות היותר משמעותיות ומאתגרות עבורכם ועבור הילדים. בית חדש, גן ובתי ספר חדשים, שכנים חדשים, אזור חדש.. בקיצור, הכל חדש ודורש היערכות מתאימה. לפני שתתחילו להבין איך הדברים עובדים במקום החדש, עליכם לדאוג לחברת הובלות עם מנוף במרכז, חברה מקצועית עם שירות ללא פשרות שתקל עליכם את התהליך כולו.

    אז למה דווקא חברת הובלות עם מנוף ?

    המנוף מחובר למשאית ומתרומם עד לקומה שבה אתם מתגוררים. כך, אתם חוסכים זמן רב ובמקום שהמובילים יעלו לקומה שלכם ויתחילו להעמיס על גבם את הציוד הרב, הארגזים והרהיטים, המנוף עושה את זה ולכן זה חוסך המון המון זמן וגם בלאגן.

    מתי כדאי ומומלץ להיעזר בחברת הובלות עם מנוף במרכז?

    ובכן, כמובן שבחירת חברת הובלות הפועלת עם מנוף איננה חובה, אבל היא כן יכולה להקל עליכם בהמון מצבים. למשל, אם אתם למשל רוצים לחסוך זמן ולקצר בצורה משמעותית את זמן ההובלה, כדאי לעשות זאת בעזרת מנוף.

    כאמור, במקום להזמין חברת הובלות שתגיע עם 3 או 4 מובילים, אתם פשוט מזמינים נהג משאית שיודע לתפעל את המנוף ועוד מוביל אחד, מה שחוסך כוח עבודה רב.

    בנוסף, הובלות מנוף מתאימה כאשר יש לכם רהיטים שאתם לא יכולים לפרק אותם דוגמת רהיטים ישנים מאוד או רהיטים כבדים מאוד. בצורה כזו, אתם יכולים להשאיר את הרהיטים בשלמותם ושוב לחסוך הרבה זמן והתעסקות.

    אין מעלית בבניין? הובלה עם מנוף הפתרון הטוב ביותר!

    יש לא מעט בניינים ישנים מאוד שאין בהם מעלית בכלל, מצב בעייתי אשר מקשה על תהליך ההובלה, בעיקר בהובלות ללא מנוף. לכן, אם אין לכם מעלית בבניין ויש לכם הרבה ציוד, ציוד כבד או ציוד שמסובך מאוד להעביר, כדאי להיעזר בשירות הובלות עם מנוף. בצורה כזו המנוף פשוט עולה עד לדירה שלכם ועליו מעמיסים את כל הציוד.

    לסיכום, יתרונות של הובלה עם מנוף:

    1. חוסך זמן רב
    2. מייעל את תהליך ההובלה
    3. הובלה בטיחותית יותר

    הובלות עם מנוף

    דילוג לתוכן