שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלת מקרר רחובות

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלת מקרר רחובות
    admin

    הובלת מקרר רחובות

    אנשים שלא מכירים את המערכת שמפעילה את המקר יכולים להתבלבל ולהוביל אותו צורה שגויה. מעבר לבעיות המכניות של הובלת מקרר, יש גם את בעיית השמן והגז שיש בו ועליהם עוד נרחיב בהמשך. הנה כמה דגשים חשובים להובלת מקרר רחובות כדי שתעבור בצורה מוצלחת יותר.

    לבחור את החברה המתאימה

    חברת הובלות מקצועית יכולה להפוך את החיים שלכם להרבה יותר פשוטים. זה לא משנה אם רק המקרר עובר בתור הובלה בודדת או שהמקרר עובר יחד עם כל הדירה. זה ממש לא משנה אם מדובר על הובלה לאורך עשרות קילומטרים או ברחוב ליד הבית. בסופו של דבר המקרר חייב לעבור בשלמותו וזאת המשימה החשובה שבה חברת הובלות מקצועית ככל הנראה תצליח לעמוד. כמובן שעליכם מוטלת המשימה לבחור אותה בצורה נבונה, ויש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב.

    למה חשוב לשים לב בהובלת מקרר?

    • בהובלת מקרר רחובות, בראשון לציון, בנס ציונה ובכל שאר ערי האזור והארץ בכלל, חשוב לשים לב האם מדובר בהובלה ייחודית בשבילכם או שמא המקרר שלכם יצטרך לעוד כמה פריטים אחרים. חברות הובלות רבות מנסות לחסוך ולכן מצרפות את הפריטים של לקוחות מסוימים ללקוחות אחרים, זאת במידה ויש מקום במשאית. אין עם כך בעיה אך חשוב לוודא שאתם מקבלים תעריף הולם, וכמובן מיודעים על כך מראש.
    • הובלת מקרר, אפילו אם היא הובלה יחידה ובודדת, חייבת לעבור עם כל שירותי ההובלה. כמובן ששירות פירוק והרכבה לא יהיה רלוונטי אך מלבד זאת קיימים גם שירותי אריזה. שהמראה החזק והמתכתי של המקרר לא יבלבל אתכם, הוא חייב לעבור אריזה מקצועית. יש לעטוף אותו בניילון בועות אוויר וזאת כדי שהגוף שלו לא יתעקם ולא יישרט.
    • הובלת מקרר צריכה להיות כמה שיותר אנכית. ברגע שהמקרר יהיה במצב מאוזן הגז שלו יכול לברוח למקומות אחרי וכך גם השמן שלו יכול לצאת מהמדחס. כמובן שלעתים אין ברירה, אלא אם כן מובילים אותו במשאית מה שלא תמיד מתאפשר או נחו, אך יש לדאוג שיהיה כמה שיותר מאונך ולא בשכיבה מלאה, ואחרי שהוא מגיע ליעד יש להעמיד אותו כמה שעות לפני חיבורו לחשמל.
    דילוג לתוכן